بطری های پت روغن : از بازاریابی گرفته تا ارگونومی

مواد پت به طور فزاینده ای در زمینه مواد غذایی استفاده می شود ، به ویژه برای یک محصول با ارزش بالا مانند روغن خوراکی.

در حقیقت استفاده از پت روغن دارای مزایای زیر است :

هزینه های تولید پایین تر ،

به راحتی و قابلیت حمل بسیار زیاد

استحکام (مخصوصاً وقتی با شکنندگی شیشه مقایسه می شود)

  شفافیت ، برای نشان دادن محصول خریداری شده به مصرف کننده.

به این مزایا ، که به طور سنتی به پت متصل می شوند ، باید از طریق مزایای اضافی و مهم ، مزایای ناشی از نوآوری در صنعت بسته بندی را نیز اضافه کرد.

انواع بطری روغن

خواص بطری پت برای روغن خوراکی

همانطور که پیش بینی شده است ، پت تعداد قابل توجهی مزیت را برای تولیدکنندگان روغن خوراکی (از هر نوع) ، یک ماده متنوع و عاری از بو ، که می تواند طعم و مزه روغن را حفظ کند ، ارائه می دهد.

بازار روندی را نشان می دهد که به تدریج در حال گرایش استفاده بیشتر بطری پت نسبت به بطری های شیشه ای است

برخلاف ، حلب و بطری پلی اتیلن روغن  ، بطری پت روغن به لطف شفافیت ، به مصرف کننده امکان دیدن محصول را می دهد. این منجر به درک کیفیت بهتر محصول نسبت به بسته بندی بسته می شود.

پیامد مستقیم این دارایی انگیزه ای برای تشویق خرید غیرضروری است.

در هر صورت ، باید این را در نظر گرفت که پت نه تنها در یک طرح شفاف در دسترس است ، بلکه در رنگ های شفاف دیگر یا براق نیز وجود دارد تا با نیازهای مصرف کنندگان مطابقت داشته باشد.

بطری روغن یک لیتری

بطری پت روغن: طراحی و خلاقیت برای سود بازاریابی

پت روغن ، به ویژه از نظر بازاریابی محصول ، طرفدار خلاقیت و طراحی ، یک ماده با ارزش افزوده محسوب می شود.

طبق جدیدترین تحقیقات بازار ، در واقع ، ظروف پت به خصوص توسط شرکت ها برای راه اندازی محصولات جدید ترجیح داده می شوند.

از یک طرف ، ظروف پت و پت های روغن قابلیت سفارشی سازی آسان را ارائه می دهند که شما میتوانید از طرح های مختلفی برای نگهداری محصولات خود استفاده کنید . از طرف دیگر ، علاوه بر فرم های سنتی ، پت اجازه می دهد تا انواع مختلفی از اشکال و اندازه های ابتکاری ، نه تنها برای بسته بندی های کوچک ، بلکه برای کسانی که بیش از 1.5 لیتر ، تا 30 لیتر نیاز دارند را فراهم کند .

بطری روغن 500 سی سی